1/4 - 09

I morse vaknade man 07:40, blev lite små stressad eftersom ja skulle möta daniella vid 07:50. Hade alltså 10 min på mig att ge hunden mat, och göra mig klar :P Men det gick bra, för hon kom inte dit förrän vid 07:55 så hon stod inte så länge å väntade :P 
Så vi gick upp till skolan, vädret var jätte härligt :) Sen var ja i skolan till 12, orkade inte vara kvar längre... Har fått ett uppdrag om Ekonomi. Vilket inte alls går bra, är långt ifrån klar. Ska ja vara helt ärlig har ja inte ens börjat :P Fattar inte mycket av det uppdraget :S  Håller typ på att somna varje gång vi har föreläsningar, och det låter som rena grekiskan xD

Med andra ord man fattar ingenting!

Aragorn är helt slut, han kan knappt hålla ögonen öppna :P
Men nu ska ja väl ta å typ lägga mig i soffan å glo på tv ett tag, sen får vi se vad som händer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu