27/8 - 09

Från farfar till Evelina som är flitig läsare här :

trodde inte jag skulle blanda mig i familjefejder,men nu känns det tvunget. Ja du Evelina din farmor ville att du skulle ha hennes förlovningsring,när du blev 18 år eller mogen som hon sa,"Frid över hennes minne"Du fyller 18 i dagarna,men mogen NEJ,Din farmor tog dig alltid i försvar,och var stolt över dig, MEN nu ser hon nog ner på dig och skäms över att ha ett barnbarn som uppför sig som du gör,
Själv tycker jag bara det är tragiskt,
din farfar

Tack för att ni äntligen erkänner vad ni tyckt/tänkt om mig. Det värmde verkligen att få höra/veta det!
Men jag tycker det var väldigt dålig stil av er att blanda in Farmor, för hon är död!
Och det är inte konstigt att hon inte får vila i frid, så som NI beter er!
Tack Carro för att du säger att jag fyller 15, vilket betyder att jag fortfarande är liten och slipper kliva in i "vuxen-världen"
Fast som till skillnad från dig, så är jag mer vuxen, för jag blandar inte in döda personer.
Och den där ringen har jag vetat enda sen Du tog den, att jag inte skulle få den. Även om du tyckt att jag varit mogen eller inte. Så den hade jag inte ens räknat med. MEN en sak ska du ha klart för dig, farmor finns i mitt hjärta. Och det kan ingen absolut INGEN ta ifrån mig. Hur mkt ni än försöker!
Och för din skull ska jag skaffa hjälp och berätta vad du sagt/gjort mot mig och min familj i alla dessa år! Så då får vi ju se vem som egentligen behöver hjälp! För inte är det då jag!

Som sagt det värmde att änligen få veta det här :D Är inte det minsta ledsen över det :D
Kunde aldrig varit mer lättad och glad.
För nu har jag ingen anledning att ens försöka vara trevlig mot er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu