30/8 -09

Idag har man bara varit hemma i jörn och tagit det lugnt.
Men efter gårdagens bravader så var det ganska skönt!
Var ut i stan och åkte raggarbil med pappa,Colby och "lille"bror (johan)
Mats,Ulrica,Lotta och bobban.
Hade väldigt trevligt må jag säga :D

Sen efter det så for jag och Colby på Carl-Viktor och hade väldigt trevligt,
lärde känna mkt nytt folk :D

Sen där vid ett när det stängde så gick jag,colby och marre till matfesten.
Men hann inte vara där så länge, innan pappa
kom och hämtade mig.

Just nu sitter jag och Colby och kollar på Sagan om konungens återkomst.
Hemma i lägenheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu