3/8 - 09

Idag vaknade man som vanligt på uruselt humör, pga små ungarna
som råkar ha rummet ovanför mig.
Dom klampar och stampar i golvet så att man kan
tro att taket kommer rasa ner över mig. 

Men ska inte klaga! :P

Vädret idag har varit kanon fint, hoppas det håller i sig!
Iallafall tills efter jag fyllt år!
Har inte gjort något speciellt idag alls,förutom att
fixat tid till en läkare.
Så jag får ta reda på vad som är fel!!

Men illamåeendet har gått över litegrann iallafall, kan äntligen äta
lite utan att må alltför illa! :)

På fredag kommer älsklingen <3
Saknar dig JÄTTE mycket ska du veta!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu