8/8 - 09

Idag vaknade man först vid halv sex, varför vet jag inte.
Sen vaknade jag vid nio, av att tobias mobil ringde!

Så då bestämde ja mig för att jag skulle gå upp.
Försökte somna om men det gick inte...

Idag har det varit super varmt ute, har knappt kunnat vara ute!
Men det har ändå gått bra.
Det är härligt när det inte är för varmt ute.
Sen så vid typ 3 for vi och badade, åh satan så skönt!

Kan ju säga att det var efterlängtat.
 Efter vi badat så for vi hem och käkade middag.

Och nu sitter jag här och skriver, om min helt ointressanta dag :P


Jo, jag fick höra en kul sak idag.

En kompis till familjen var här, och jag å tobias hade varit iväg och handlat.
Så kommer vi hem igen, så säger hon att
jag å tobbe är väldigt lika, och kommer "Last forever".
Hon tycker vi passar perfekt ihop, och att allt bara känns rätt mellan oss.

Och det roliga är att det känns som om vi kommer vara tillsammans länge!
Och det är inte bara jag som känner så. Utan även tobias.

Allt känns bara underbart just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu