Fredag 20/2

Så vaknade man i morse med nackspärr, och hade dessutom försovit mig :s Vilket sög! Hade behövt vara i skolan även idag... Men men. Igår hade vi stallet hela dagen, va ändå ganska kul. Förutom att Vindo bet mig och nockade mig rakt på munnen så ja började blöda på insidan , men de får ta :P Kan säga så mkt som att ja verkligen hatade den hästen igår :P Sen hade vi äntligen teori, vilket var väldigt kul :) Så nu kanske det blir bättringar, men ja tycker det är sjukt att man ska behöva springa runt till nästan alla innan det händer någe!

Sen har ja då även fått veta att ja inte kommer ha någe rum hos pappa längre, känns väl inte så jätte kul. Men han skyll va på att ja aldrig är där!! Nä som om ja kommer vara där oftare nu då?! När ja inte ens har någe eget rum, vafan kan han inte ens tänka längre! Så han sa att alla mina saker åker ner i källaren, men de va hans val när han sa som han sa!! Fy fan, ja vet seriöst inte vafan som hänt med honom, förstår mig inte på honom längre. Men som sagt det är hans jävla val inte mitt, men förr eller senare kommer han upptäcka att han inte har någon kvar så som han beter sig nu! Men som sagt det är han jävla val!! Inte mitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu