Tisdag 17/2

Så hade man stallet hela dagen, eftersom det var för kallt att fara ut å köra fick vi istället hålla på med tappsko. Första gången för mig att ta av och slå på en tappsko på en rörlig häst. Gick faktiskt bättre än förväntan! Fick in en söm i fingret annars va det bra. Sen efterskolan så va ja på konsum och stötte på en person, hälsade inte på mig på så ja hälsade inte heller. Ofta man är sur för det, ta och gå vidare för fan!  Får väl se va som händer senare ikväll, kanske fara till linnéa en sväng :) Och nästa vecka ska ja kolla på hunden, hoppas ja får ta den :)

Det känns konstig att inte kunna visa hur mkt man tycker om dig, och du klagar på mig att ja inte öppnat mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu