Fredag 20/3

Så sitter man på skolan, och har historia. Det går väl sådär med mitt arbete. Har bara börjat på det första än så länge, och det har väl gjorts några framsteg men inte många :P Vi ska alltså göra två arbeten innan vi går ut tvåan typ :S  
Kommer inte igång med rapporten....  Det kanske är andra gången ja är på historian sen vi började efter jullovet :S
 
Idag är det 3 år sedan mormor dog, känns ganska konstigt. För tiden har gått jätte fort. Tyckte att det var igår hon dog. Saknaden är stor efter henne, men ja kan som inte göra så mkt åt det :( 

Ikväll blir det väl att vara hemma å ta det lugnt, har så himla ont i kroppen. Varför vet ja inte.. måste typ ha sovti konstigt eller nått åt det hållet. Eller så var de för att "Aragorn" knuffade ur mig ur sängen :P och snodde mitt täcke igår natt :P 

Får se vad som händer sen ihelgen, har funderat på att fara till pappa och hämta mina saker... och hälsa på "Gizmo"  känns jätte jobbigt att fara dit när ja vet att hunden inte mår bra. Önskar ja kunde ta honom därifrån... 

Aja, nu ska ja fortsätta jobba :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu