29/5 - 09

Ojsan nu var det ett tag sen jag skrev här igen, har blivit så dålig på att uppdatera... Men ska försöka skriva lite om vad som hänt här nu.

Denna vecka har jag haft APU på skolan, men dock var jag bara där måndag tisdag.
Sen tisdag kväll flyttade jag tillbaka till Jörn, av vilken anldening tänker jag inte säga.  Så sen i tisdags har jag bara varit i jörn, förutom igår när jag var in till stan och handlade färg till rummet. Men den färgen räckte inte till allt, så det blev att köpa mera färg idag.
Just nu sitter jag i Burträsk och väntar på att åka hem, typ om två timmar eller någe. Får se hur der blir. Eller om ja kanske sover här tills i morgon. Har som sagt inte bestämt mig än.
Men måste även tänka på att jag har hunden, så jag kan inte vara borta så länge.

Aja nu ska jag väl ta å hitta på någe, orkar inte sitta här hela tiden ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu