31/5 - 09

Så var man tillbaka i Jörn igen, det blev så att jag var i Burträsk hela helgen. Först missade jag bussen, sen så på lördagen så startade inte mammas bil... Så jag kom mig ingenstans alls.

Vädret idag har varit OTROLIGT varmt, nästan avlidit. Det var 40 grader i solen, mot väggen och det är inte ens Juni/Juli... Så vi får se hur sommaren blir i år. Hoppas bara att det inte blir jätte mycket regn och åska...  I morgon är det måndag, får se om jag tar mig upp. Måste från och med nu gå upp halv fem på morgonen för att hinna med bussen in till stan som går klockan sex :S USCH!!  Och sen är man inte hemma förrän vid tjugo över sex på kvällen....
Men men det är väl bara bita ihop och inte klaga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu