4/5 - 09

Så nu har man äntligen kommit hem, har ändå varit väldigt trevligt i helgen må jag säga :)

I fredags var jag i stan med Colby och Grunko, hade väldigt trevligt med er :)
Och det var väldigt skönt att få komma iväg och göra något för omväxlings skull :P
Om man bortser vad som hände lite senare på kvällen..

Sen i lördags så for jag med Samuel till botsmark, och sov där tills idag :P
Eftersom han skulle på Idol audition i umeå på söndagen, snacka om att man fick vänta länge.
Min buss skulle gå klockan fem ifrån umeå, på söndag kväll. Men den hann jag som sagt inte med alls, eftersom
Samuel inte fick komma in och prov sjunga förrän halv sex. Så vi hade alltså väntat sen strax före elva, och
undehållningsbanden som spelade SÖG verkligen. Så innan man ens kommit in hade man huvudvärk :s Och se inte äta någe sen frukost typ... Det va inge kul :P

Och sen att han inte gick vidare, var ju inte heller så kul :(
Men som tur var va han inte ledsen över det, men han fick ändå en tröst kram :)

Så får vi och käkade, sen så efter det så for vi tillbaka till botsmark. Och hade bara allmänt trevligt/mysigt :) Kollade på film och så. Men både jag och Samuel var så trötta så vi somnade typ, ingen av oss va särskilt pigga i huvudet efter den långa dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu