6/5 - 09

Idag hade man nationella prov i Engelska A, Läs och Hör förståelse. Gick ändå hyfsat bra. Bättre än jag trodde det skulle gå. Sen efter det skulle vi fortsätta städa inför Öppet hus på lördag.

Men eftersom det regnade var det inte många som var speciellt pepp på att vara ute och kratta! :P
Jag valde att fara hem vid typ kvart i tre, så jag fick gå 1 km i högklackat. Kan ju säga att det var inte det härligaste jag gjort :S Men för att få mig hem var jag tvungen, när jag väl kom hem var att kasta i sig mat, och byta kläder.
Sen upp till skolan igen och iväg till Djänkeboda - Shiregården. Jag, Colby, Linnea v och Emma H. Trevligt hade vi, hästarna är så fina. Bara synd att Baron inte var kvar, han dog i vintras 20 år gammal ungefär. Den hästen var riktigt fin. Men hans ena avkomma såg precis likadan ut som han.

Vi kom väl hem vid typ kvart i nio, gick hem duschade och glodde på tv en stund. Sen så gick jag till Colby och glodde lite mera på tv och åt upp glassen :P


Alltså ni är så mogna, stå och viska. Jadu det är inte lätt när man är liten och ska snacka skit hela tiden...
vill ni något kan ni väl för fan stå för vad ni tycker och sluta vara fega och säga det till mig!!!
Men nä, snacka skit är ni duktiga på att göra. Men att stå för det var en annan sak!?
Hatar såna folk som verkligen inte kan stå för vad dom tycker och tänker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu