7/5 - 09

Idag hade man arena tid hela dagen, på morgonen tog jag ut alla hästar och fyllde spån. Medans Sanne mockade.
Efter det så kom det några ettor, så skulle vi tydligen ha "prov" i selning. Det gick väl inge vidare för mig...
Sen var det lunch, och efter lunchen så for jag och Linnea ut med El Marron (hennes egen häst) och jag tog Västerbo My Way, vi skulle ut på en långrunda. Allt gick jätte bra till en början, och när vi hade typ 1 mil tillbaka till stallet så. Rasade vägen under Västerbo, och hon hamnade nästan på huvudet. Det enda jag tänkte var att nu går vi omkull, men tur i oruren så gjorde vi inte det. Men hon skadade sig, på båda frambenen. Dock inget brytet. Men hon fick sy på höger fram, och stödbandage på vänster fram.

Jag fick panik, och visste inte var jag skulle ta vägen.. Kan ju säga så mkt som att jag vill inte vara med om det igen.
Men som sagt det kunde blivit mkt värre, så man kan väl säga att jag hade tur i oturen. Men jag tänkte aldrig på att jag själv kunde gjort mig illa, utan jag tänkte på hästen. Nä usch, inge kul! :S

Men nu ska jag ta å hitta på något så jag får tänka på annat ett tag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu