Fredag 13/11-09

Idag vaknade man av att telefonen ringde, och vem det var tänker jag inte säga...
Men iallafall dagen idag har varit betydligt mycket bättre än igår.
Trots att det är Fredag den 13.
Så har ja inte haft någon otur än så länge.
Peppar,peppar, Ta i trä ;P

Men iallafall, nu är det helt bestämt.
Ja ska hoppa av skolan, och börja jobba istället, samt även flytta från Burträsk!
Så nu sätter jag kanske äntligen mig själv i första hand.
Och det är verkligen på tiden, att jag
får leva mitt eget liv, som jag själv vill leva de! 

Förkylningen har börjat släppa mer och mer. 
Feber är då borta iallafall.
Men snuvig är jag fortfarande...

På Måndag blir det att fara till Burträsk och ha möte i skolan.
Samt lämna tillbaka alla saker, eftersom jag ska hoppa av.
Sen blir det att stanna där och städa och packa ner
alla saker.
Å även köra lite saker till soptippen.

Och så ihelgen blir det att köra flyttlass! 
Jävlar i min låda, vad det ska köras och bäras.
Just det ja höll ju på att glömma det viktigaste, som också måste göras.
Nämligen STÄDA!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu