Tisdag 10/11-09

Idag har man inte gjort mycket alls, blev inte att fara till Burträsk
igår. Eftersom man hade typ ganska hög feber!
Och det blev inte att fara idag heller, eftersom
Tobias fick ändrade planer.
Eller som han sa, det sket sig!

Men men, ja klagar inte.
Nog för att jag skulle behöva hem till Burträsk.

Så idag har man varit och hälsat på den gamla skolan man
gick i.
Eller snarare hälsade jag på min lilla syster.

Sen har man inte gjort så mycket.
Eller jo såg Twilight.
Och den filmen var j*vligt bra.
Så nu blir det att se
den andra också.
Någon gång, haha.


Jag har aldrig tänkt på hur jag ska dö.
Men att dö istället för den jag älskar, känns som en bra död.
Döden är fridfull, enkel.
Livet är svårare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu