Tisdag 24/11-09

Idag steg man upp vid typ 10:30.
Men en viss pojkvän hade ställt klockan på 10, för att han skulle upp.
Men se, vem gick upp å vem låg kvar i sängen och typ
halv sov?

Hmm, inte var de då jag iallafall.
Det var nämligen han som skulle upp, som låg kvar och sov...

Men men, gick in och knuffade i honom ett antal gånger.
Tror nästan han blev lite små irriterad :P
Men så är det ibland.

Efter jag fått upp honom, så började vi städa och diska.
Och typ packade upp resten av sakerna, som fortfarande låg kvar i lådor.
Så nu är det faktiskt inte alls någe mycket kvar.
Typ max kanske en låda,
fast iofs mina kläder är ju dock kvar i säckar.
Men det ska också packas upp, någon gång.
När vi har rensat ut Tobias kläder, och tvättat 
och sånt blähä! 

Men iallafall, känns ganska konstigt att bo ihop med
någon man älskar. 
Varje morgon man vaknar brevid honom,
så tänker man inte så mkt på det.
Utan det är mer under dagen, 
man typ tänker
jaha, kanske ska kolla när det går någon buss hem.
Men sen kommer jag ju på 
att jag faktiskt bor här.
Kan verkligen inte förstå det!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu