Torsdag 26/11-09

Har sovit hur dåligt som helst denna veckan, och har ingen aning om varför.
Kan vakna mitt i nätterna och vara hur pigg som helst.
Och sen inte kunna somna om.
Eller så vaknar jag vid klockan 6, och är som sagt hur pigg som helst!!
Det är jätte irriterande...

Idag vaknade jag första gången vid typ 5, gick upp och kollade runt kelade med katterna.
Sen så gick ja å la mig i sängen igen.
Och lyckades faktiskt somna om..
Sen vaknade ja vid typ 10 av att Tobbes alarm ringde.
Men det stängde han av, och vi somnade båda om igen :P
Sen vaknade jag av att Tobbe klev upp, så då klev jag också upp.
Var less på att vakna och nätt å jämt kunna somna om..

Idag har jag inte gjort så mkt, bara tagit det lugnt.
Och pratat med Tobias om lite små saker.
Om hur jag ska göra med min ögonsten,
och lite mera därtill.

Men vi får se vad som händer och sker.

I morgon blir det att tvätta kläder, och städa klart det sista i lägenheten.
Och förhoppningsvis är Tobias ledig så att han kan hjälpa mig med det sista som är kvar.
Och givetvis får han så lov att hjälpa till med tvätten,
eftersom det är mest hans kläder som ska tvättas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu