16/9 - 09 Onsdag

I morse försov man sig, vaknade av att Sanne ringde och frågade om jag

var på skolan. Haha vilket varken jag eller hon var.

Vi hade båda precis typ nyvaknat :P

När vi väl fick oss upp på skolan var klockan 11:05, så det var bara gå och käka

lunch..  risgrynsgröt! :s

Men det gick ner...

Efter lunchen så, var det bara att börja sätta sig och jobba med

religions uppdraget som jag lämnat in men

fick tillbaka + en massa kommentarer på

hur jag skulle kunna förbättra för att få högre betyg.

Så det var bara börja om..

Men då skolans datorer är inte så roliga, för mitt usb minne funkade inte i den

datorn jag tog. Så jag skickade uppdraget till min mail.

Men då försvann allt istället!

Det löste sig till slut iallafall :D

Så nu förhoppningsvis är det klart, och jag slipper få tillbaka det igen!




Varför ska folk vara så falsk? Och inte kunna säga vad dom tycker och tänker till sina "vänner"?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu