3/9 - 09

Så nu sitter man på skolan med Colby och jobbar med

skrivuppdraget till historian som jag missade förra året.

Idag blir det nog ändå lite slappt. Har möte klockan 12,

sen vet jag inte vad jag ska göra.

Jo, just det jag tatuerade mig igår :D

Fast den är dock inte helt klar än..

Om två veckor, ska färgerna fyllas i.

Längtar tills den är klar, sen kommer jag nog vänta ett litet tag

innan jag gör nästa. Eftersom jag typ har

5 st till jag ska tatuera xD

Men men, får se hur det blir med den saken.

Har iallafall ritat klart pojken tatuering :D

Den ska bara förstoras lite, men det går inte

när han inte är här.

Aja återgår till arbetet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu