7/9 - 09

Idag vaknade man vid halv sju, och hade jätte ont i ryggen.
Kunde inte somna om, så ja klev upp och duschade och sånt.
Men hade till slut så ont i hela kroppen, att
jag knappt kunde röra mig!
Så någon skola idag blev det inte!

Så jag har iprincip legat på soffan hela dagen,
sen vid typ kvart över åtta komme Sanne
och hon hade med sig Ipren!
Tack så jätte mkt Sanne, du räddade min kväll!

Så nu har jag inte lika ont, men det är fortfarande inte helt bra.
Ska väl ta och försöka sova nu, och hoppas på att det är bättre i morgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu