Fredag 6/8-2010

Ursäkta min dåliga uppdatering denna vecka, men har verkligen inte
haft ork till det.
Eftersom jag typ knappt sovit något på hela veckan, var in på BB
i Måndags för att jag hade såna j*vla smärtor
i rygg och mage.
Å det visade sig vara förvärkar/sammandragningar
och att jag var öppen 1 cm.
Så förlossningen har startat, men som barnmorskan
sa så kan jag gå så här
i minst 3 veckor till. Innan det drar igång ordenligt, men jag hoppas
då inte det.
Gjorde även ett ultraljud till, för att mäta och uppskatta vikten på
ett ungefär. Och allt var bara bra, bebisen
vägde uppskattningsvis ca 3 kg så
hon sa att det skulle absolut inte göra något om
den lilla/lille kom tidigare.
Han/hon skulle klara sig galant!
Så det kändes ganska skönt att få veta att
barnet växt som det ska :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu