Söndag 29/8-2010

Igår fyllde man 19, kändes som om det var
typ nyss man var 13 och började sjuan.
Å nu så är man 19 och nybliven mamma
till världens underbaraste pojk!

Men som sagt igår hade vi främmande hela dagen, nästan hela min
familj var här. Det fattades 1 unge och tobbes mamma,pappa och minsta
lillasyster var här. Så det var ganska mkt
folk i våran "stora" trea!  Haha

Men det var riktigt trevligt, och så fick pappa,veronica och tobbes mamma och pappa
äntligen träffas efter typ 1 år.
Vi fikade och åt mat.
Öppnade presenter gjorde jag/vi också.
Av pappa och Veronica fick jag/vi
två kaffe koppar där det står mitt och tobbes namn på, en pläd till Léon
och en bärsele :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu