Tisdag 10/8-2010

I helgen var vi i Jörn, eftersom vi blev bjudna på
middag.
Grillad kyckling,ris och curry sås! :D

Idag har jag mestadels bara tagit det lugnt, var iväg och
åt lunch med tobbes mamma.
Hade jätte trevligt! :D

Så nu ska jag väl återuppta städandet, eller något sånt!
Värkarna/sammandragningarna har lugnat ner sig
så jag har nu fått sova iallafall två nätter utan att vakna och ha ont.
Dock har jag vaknat vid sex tiden och varit super pigg
och haft små ont.
Men ändå kunnat somna om igen, så det känns skönt.
Så som sagt ingen bebis än så länge,
verkar som att den inte tänker komma ut än på ett tag :P
Men som sagt, jag är ganska inställd på att den kommer
komma i september!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu