Fredag 3/12-2010

Så var man då inne i December, å första advent har varit.
Huvva snart är de jul, å vi har väl inte direkt köpt
nå julklappar ännu!
Men är så himmla svårt att komma på
vad alla vill ha/behöver!

Men i veckan som gått har vi fixat upp julgardiner, å lite små ljus här å där.
Å Léon han bara skrattade när jag stod
å balanserade på stolen för att kunna hänga upp gardinerna.
Jag tror han hoppades på att
mamma skulle landa platt på arslet =P
Sen efter vi fått upp stjärnan i fönstret så var de den enda
saken som var intressant för lill killen =)

Dock vet jag inte riktigt vad som varit galen med våran lilla kille
måndag,tisdag å onsdag har han bara vrålskrikit hela dagarna/nätterna.
Så sova fanns inte på kartan, men som tur va tog tobbe ut
två pappadagar. Så jag fick vila lite under dagen
å på natten gick vi skift.
Men på onsdagen blev de helt plötsligt allt mkt bättre, han
var på hur bra humör som helst.
Det bara tvär-vände!
Så nu har han som sagt varit helt underbar, jollrat å skrattat å busa. =)

I helgen blir det att fara upp till Piteå, tobbes jobb har
nämligen firma fest.
Så vi ska bo på hotell, å bada å sånt.
De vi ska fara på heter Rocking Christmas.
Så Léon ska vara hos farmor å farfar lördag-söndag.
om de nu inte blir så att vi lämnar honom redan idag, fast de vill jag inte.
Vill ju vara med honom så mkt som möjligt innan
vi far!
Kommer sakna honom som ett psyk, antar att det blir nog som sist
ringer typ stup i kvarten för att höra så allt är bra
men honom! =P

Trodde inte att de skulle bli så svårt att lämna iväg honom, men de va f*n svårare än
va jag trodde!
Tänkte som första gången, gu va skönt att få va barnledig. Men
inte f*n va de nå skönt inte!
Ville bara vara hos min lilla älskling! =)


Myspys med kissen å vovven! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu