Tisdag 7 December 2010

Idag vaknade jag vid tio, för lilleman vaknade å gnällde lite.
Han skrek inte som han brukade, så det var ganska skönt.

Idag har vi inte gjort så mkt, bara varit inne.
Hade tänkt gå ut å gå en stund, men det blev inget av
eftersom det var på tok för kallt!
Hatar vinter å snö...

I helgen så var jag å tobbe i Piteå, på Pitehavsbad
bodde på hotellet där =)
Var nämligen firmafest, så det var väldigt trevligt =)
De vi var på hette Rocking Christmas, remember the 80´s (vilket ja tror jag skrev i förra inlägget)
Tror nog att Eisab bordet var de mest högljudda
bort i hela matsalen =P
Men kul hade vi då =)

Sen när vi kommit hem på söndagen, så var tobbes pappa å ena bror förbi å
lämnade tillbaka våran lilla guldklimp =)
Å efter det så var Niklas å Malin förbi en stund.
Hade jätte trevligt, var kul å träffa dom =)


Just nu sover lilleman ganska sött i vagnen, så jag har en liten stund över till annat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu