Torsdag 9/12-2010

Så var det då snart helg igen, å som jag skrivit så många gånger förr
tiden bara flyger iväg!
Kanske börjar bli tjatigt, men jag
tycker personligen att den flyger iväg.
Å med tanke på hur lite jag egentligen gör
hemma, så går det otroligt fort..

Men idag så var jag å tobbe med Léon till bvc, vi vägde och mätte honom..
Så nu är han hela 62,2 cm lång och väger 7490 g.
Hade även massa frågor som jag fick
svar på =)
Så nu ska vi inte tillbaka förrän i Januari igen, för då
ska han nämligen få sin andra spruta =S
Huvva!

Vill ni höra något roligt? Tobbe va lite små rolig igår kväll,
måste bara skriva det =P
(Fick faktikst tillåtelse för tobbe)

Kommer in i sovrummet, tänder lampan lite tvärt för att
kolla en sak.
Då säger tobbe
- Älskling har du sett mina kallingar?
Så jag svarade nä, var har du hett dom?
- Men jag la dom där..
Så jag böjer mig ner å kollar under sängen men där låg dom då inte.
Så ställer jag mig upp igen, å tobbe suckar å säger Jaha.
Sen lägger han sig ner, å så börjar jag skratta
å pekar på huvudkudden.
Tobbe tittar på mig å frågar vad jag skrattat åt,
så jag svarar
- Dom ligger ju där, på huvudkudden!
Så han tittar på mig å säger
- Jajaja!
å så börjar han skratta!

Okej det kanske inte låter kul, men är man trött så är man =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu