Fredag 22/1-2010

Idag fick man sova till 11:30, var hur skönt som helst!
Händer inte så mkt idag, efter att Tobias
slutar jobba så ska vi packa in
i bilen och fara till Jörn.
Å vara där tills i morgon (Lördag)
sen typ efter vi vaknat ska vi in till stan å handla
å typ kanske ut och äta bara ja å tobbe.
Kan ju kanske behövas, har typ inte spenderat
så mkt tid tillsammans
på ett tag.

Men vi får se hur det blir.
Hihi, å vad det kliar i mina fingrar
att skriva ner hemligheten!
Men det får vänta tills Februari någon gång ;)
Eller så säger jag ingenting alls!
Förrän efter allt ihop!

Haha, känner mig elak!
Men allas miner, ojoj
speciellt en iallafall.
Dennes min skulle jag verkligen vilja se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu