Måndag 11/1-2010

Nu var det ett tag sen jag skrev här,
fast har inte direkt orkat.
Har varit trött och slut,
men det har ju sina orsaker...

Men idag fick jag ändå sovmorgon, Tack älskling!
Det behövdes!
Men är fortfarande hur trött som helst,
men det är bara hålla sig vaken.
För när man har en liten valp
så kan man inte sova hela dagarna..

Milo har då börjat bli kaxigare,
han skäller eller vad man nu säger.
För skälla kan man väl inte riktigt kalla det!
Så fort det är någon i trapp-huset eller
om det knackar på dörren :P
Han låter verkligen som en riktig mes!
Då man är van vid Aragorns skall,
för när han skällde höll man ju på att dö.
Snacka om att den hunden kunde skrämmas!
Men han var go ändå, och saknar honom som faaan!

Var i Jörn, från lördag - söndag.
Var trevligt, gjorde väl inte någe speciellt.
På lördag-kväll
så i princip tvingade jag Tobbe att skjutsa mig
in mig till Stan.
När vi kom till stan parkerade vi
och gick till Calles.
Där jag mötte upp Sanne!
Har ju träffat varann på typ ehm 2 månader,
så det var kul att kunna umgås en stund iallafall :D
(Saknar dig vännen!)

Vi måste verkligen göra om det, och då förhoppningsvis
så kan jag stanna längre!

Men men, nu kanske man ska ta ut Milo!
Eftersom han sovit en stund, efter maten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu