Måndag 4/1-2010

Så var det nytt år igen, nyårs afton
spenderade jag med
pappa,veronica,johan,timmy
och så självklart
min älskling Tobias!

Vi blev bjudna på mat hos Lotta
och där var även Terje,jonna, Tova och Sabina.
Hade väl hyfsat trevligt.
Maten var jätte god, Tack Jonna än en gång!
Sen efter vi ätit mat, så hände det väl inte så mycket förrän vid 00:00.
Då började det skjutas raketer och vi skålade
in nytt år.

Och i lördags så fick jag en väldigt rolig nyhet,
och det bara kliar i fingrarna att
skriva ner här.
Men det får vänta ett bra tag.
Eftersom vissa som läser
min blogg 
bara älskar att skvallra
och snacka skit!

Så som sagt får det vänta!

Sen har vi nu tagit hem Buster till Malå,
och det funkar väl sisådär.
Eftersom
Buster alltid varit ensam hund
så är han väldigt "vaktig" med sina
leksaker.
Milo får verkligen knappt gå i närheten av dom.
Men förhoppningsvis
så blir det bättre med tiden.
Annars blir det problem :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu