Onsdag 14/1-2010

Idag vaknade jag inte av tobbes väckar klocka,
tro det eller ej.
Men han var vaken före klockan.
Men då istället vaknade jag när han klev upp ur sängen,
det blir ju så tomt och kallt.. :(
Men han tog ut Milo iallfall, så jag lyckades somna
om och sov till 10:45.
Och vaknade av mig själv, för en gångs skull.
Milo sov fortfarande, men då när jag steg upp
så vaknade även han.
Men det är bra att han sover, eftersom han
varit dålig nu sen i måndags.
Men det börjar bli bra igen.
Som tur är!

Idag händer det väl inte så mkt,
ska bara ta det lugnt tror jag.
Kanske försöka städa/diska lite.
Kan behövas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu