Tisdag 19/1-2010

Idag vaknade jag vid typ 05:44, så jag klev upp och gick ut med Milo en
sväng.
Sen kröp jag ner under täcket och somnade om.
Och vaknade vid 08:00 då väckar klockan ringde
men varför förstod jag inte.
Måste typ ha ställt den i sömnen!
Haha...
Så jag vände på mig och somnade om, å vaknade
vid typ 11:30 när
Tobias ringde och berättade att
hans jobbar kompis hade
fått barn i natt.
Så han skulle jobba över i morgon..

Idag händer det väl inte så mkt, ska nog bara ta det lugnt.
Städa och diska lite.
Sen ikväll får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu