Tisdag 26/1-2010

Så var det ny vecka igen, känns som om
tiden bara springer iväg.
Fast ändå inte!
Idag vaknade Tobias och gick ut med
Milo, och skulle vara snäll å låta
mig sova en stund till.
Men sova gick inte!
Varför kan man aldrig sova när man får!?

Men iallafall, idag har det inte hänt så mkt.
Har bara tagit det lugnt som vanligt :P
Idag är det precis 2 veckor kvar tills mötet!
Som bara jag och några till vet om!
Efter det så kanske jag säger vad det handlar om...
Men för tillfället får folk undra,
känner verkligen inte för att
säga det just nu.
Eftersom jag vet på ett ungefär vilka som läser min blogg.
Och att det jag skriver kommer ut vääääldigt fort,
speciellt om det är någe saftigt!

Men men, nu ska jag väl ta å typ ehm.. hmm
helt ärligt vet jag inte vad jag ska göra!
Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu