Fredag 2/7-2010

Så har då ännu en vecka gått, började jobba i
Måndags. Men blev sjuk och har varit hemma
resterande vecka.
Börjar må bättre med dock är magen fortfarande inte okej alls!
Vad det beror på vet jag inte, men har mina aningar..
Var orolig att det skulle vara den lilla där inne som inte mådde någe bra.
Men var till barnmorskan och allt var bara super!
Så då finns det bara en anledning kvar, och det är stress!
Har som sagt varit en hel del stress under några månader. Men det
är väl först nu magen pajjar. Eftersom jag nu
äntligen börjat ta det lugnt och varva ner.
Och det mesta av problemen löst sig.

Så nu är det då äntligen helg, och i morgon (lördag) blir det att fara
hem till Jörn en sväng.
Men idag blir det att bara ta det lugnt, för både mig och tobbe som nu har
fått semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu