Lördag 17/7-2010

Idag vaknade man av att solen tittade fram, mellan persienerna.
För en gångs skull så störde jag mig
inte på den "dumma" solen.
Som jämt ska förstöra på morgonen när man vill sova!
Och taskig som jag är så väckte jag Tobias, för får inte jag sova får inte
han det heller. Även om han har semester! :P

Efter frukosten skickade jag iväg honom på affären för
att köpa bon aqua Citron/lime.
Hur goda som helst!
Faktiskt mkt godare än vatten!
Efter det for vi till den "gamla" lägenheten och
dammsög alla rummen + skurade golven.
Tvättade fönstret i badrummet, och sen tog vi alla skåpen i köket
och spisen m.m.
Men vi måste dit en vända till och göra det lilla som är kvar.
Vi orkade inte göra allt idag.. lite lat får man faktiskt vara
ibland!

Dock anser jag att vi verkligen måste få ordning på
den nya lägenheten...
Tycker den är lite stökig faktiskt!
Men får man bara iväg alla kartonger, och sen tvätta alla kläder
och sånt så blir det nog bra.
Å sen när resten av sakerna kommer hit, så vi får ställa bort det vi inte behöver
då. Så blir det kanon bra!

Sen att man har en liten "lathund" vid namn Tobias,
som inte alls känner för att städa
gör inte saken lättare!
Aja, ska väl ta å lägga mig eller någe!
Så man orkar med morgondagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu