Måndag 7/6-2010

Morgonen idag, började inte något vidare bra.
Sov dåligt inatt, pga ena katten levde rövare hela natten
och ville gosa när man skulle sova!
Så jag vaknade upp och var arg/irriterad bara
allmänt på dåligt humör!

Sen ringer telefonen, och givetvis var det någon som ringt fel!
Klockan 8 på morgonen ringer man fan inte till folk!
Så ja var väl inte så jätte trevlig direkt, men lyckades somna om och fick sova
till 09:30!
Så ringde telefonen igen, men denna gången var det Tobbe
och han sa att Audin står 1 mil utaför Malå med punka!
Så hans morgon var väl inte heller den bästa :P

Vid 10:30 gick jag iväg till arbetsförmedlingen och pratade om
min praktik som jag då ska börja på Måndag!
Dock är det fortfarande ett fråge tecken om hur fasiken
jag ska ta mig dit!
I värsta fall måste jag gå, vilket jag hoppas att ja slipper.
För det är som sagt en bra bit att gå, skulle väl ta mig ca 30-45 min att gå.
Aja, det löser sig väl hoppas jag!
Efter mötet var jag och hämtade nycklarna till en 3:a som jag och Tobbe ska kolla
på.

Men nu sitter jag iallafall i lägenheten, och gör ingenting.
Är trött och slut å helt totalt död i princip!

Var in och läste på aftonbladet, om att folk här i Sverige vill
förbjuda kamphundar.. Och när jag läste det där
så tycker jag det är helt sjukt!
För det är inte rasen det är fel på, utan det är den som
har hand om hunden.
Rättare sagt hundens matte/husse, man kan inte skylla på rasen ifråga.
För skulle man göra det, så enligt tabellerna så är den
farligaste hunden Pudel,labrador och golden retriver.
Men enligt folk så är Pitbull,rottweiler m.fl dom värsta hundarna!
Men som sagt, kollar man på tabellen så är det inte så!
Tycker det är sjukt..
Som sagt det är inte hundens fel, utan det är den som uppfostrar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu