Onsdag 9/6-2010

Idag fick jag sova enda fram till 10:30, utan att någon väckte mig tidigare.
Var hur skönt som helst att få sova ut!
Eftersom man inte sovit så j*vla bra senaste tiden, kanske inte så konstigt?
Men men, igår var jag hos barnmorskan
tog en promenad dit!
Hon kollade hjärtljuden/rytmen på den lilla, och så vägde jag mig
och hon mätte magen.
En vanlig undersökning bara, och allt var bara bra! :)

Sen efter det, så skrev jag ett sms till Tobbe och
frågade om han hade sagt till om lägenheten
att vi skulle ha de. Å tro det eller ej
det hade han gjort, så då 15:45 skulle
vi vara i lägenheten och kolla vad som behövdes göras.
Så efter det var gjort, så for jag och tobbe iväg
på färghandeln och bestämde tapeter och färg till den
nya lägenheten!
Så nu har man då börjat måla lite där!

Blir väl att fara dit idag och fortsätta, måste ju bli klar! :P
Dock vet vi inte när vi får flytta in, hoppas innan
augusti iallafall!
Men det får vi ju se...

Så idag blir det att bara ta det lugnt, känns som det behövs!
Eller så kanske jag rotar fram några lådor och börjar
lägga ner lite saker? :P
Aja, skit samma något finns alltid att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu