Söndag 13/6-2010

Så då var man äntligen hemma i Malå igen, efter en ganska lång helg.
Med mycket farande och flängande!
Känner att min kropp verkligen tagit stryk av det, men har haft hur kul och trevligt
som helst!

Torsdag : Hade möte på morgonen klockan 11, men jobb coachen. Sen var det att gå hem
och börja städa undan inför helgen.
Klockan 15:00 var det då dags för föräldragrupp på
sjukstugan. Det sluta en timme tidigare alltså 16:00.
Så då bar det av hemmåt igen, packade, duschade och sånt.
Sen bar det av mot Jörn.
Kom väl fram i Jörn vid 19:00 ungefär.
Sen gjorde vi inte så mkt där. Tog det bara lugnt.

Fredag : Klev upp klockan 08:00, gjorde mig iordning.
Åt frukost, sminkade mig och sånt blaha! :P
Sen vid 09:00 for vi iväg mot Burträsk, skulle nämligen vara där
innan 10:15.
Var framme i Burträsk vid 09:45 eller nått sånt.
Lämnade av Milo i lägenheten, sen så for vi
till kyrkan och kollade på dom som tog studenten!
Tyckte väl att det blev lite väl långdraget, men men.
Sen så gick vi ut för att möta upp Andreas och gratta honom.
Jag vandrade iväg och grattade Sanne, Colby och Linnea.
Efter det for vi och hämtade Milo i lägenheten, å sen så for vi upp
på skolan och hade trevligt pratade med folk å sånt.
Sen vid typ 14.00 tror jag så for jag, tobbes mamma, sandra och Markus å Milo
iväg ner på byn och hämtade nå saker.
Efter det for vi och åt glass, å sen bar det av till vormsele.
Var väl i Vormsele vid typ 15:30, så var vi där en stund.
Sen for vi vidare till Lycksele och åt mat, å sen for vi och grattade Jesper tjej Emma
för hon tog studenten samma dag.
Var där en stund, efter det så for vi till tobbes farmors lägenhet och lämnade av
Milo och Buster. Sen for vi ner på stan
jag var väl där till typ 22:30 sen kom tobbe
från burträsk så vi for till lägenheten och typ
la oss å glodde på tv. Tills 23:30 tror ja det va.
Sen for vi tillbaka till Vormsele, å gick och la oss.

Lördag : Var i Vormsele hela dagen, och bara tog det lugnt.
På kvällen åt vi varma mackor med kantarell stuvning, hur gott som helst!
Vädret var hyfsat bra.

Söndag (idag) : Vaknade vid 09:45, gick upp och släppte ut Milo för att sen
gå och väcka Tobbe.
Åt frukost efter att Tobbe klivit upp, sen vid typ 11:30 for vi mot Jörn.
Och var där resten av dagen.
Michaela och Kevin har nämligen kommit upp :D

Så nu som sagt är man äntligen hemma i Malå, och får varva ner! :P
Men ska inte klaga har haft en jätte bra och trevlig helg.
Men nu ska jag nog ta och bara lägga mig på soffa och slappa eftersom man börjar
praktiken i morgon... blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu