Torsdag 17/6-2010

Var ett tag sen ja skrev här upptäckte jag just!

Men har inte hänt så mycket i veckan, bara typ tagit det lugnt.
Eller igår (onsdag) var det städ-dag.
Så jag tvättade,dammsög och lagade mat.
Men "tvingade" Tobbe till att diska! :P

Idag har jag varit på möte hos arbetsförmedlingen, har fått ny
praktik plats. Den börjar dock inte förrän den 28 Juni.
Får väl se hu länge kroppen orkar med praktiken, men
men sen ska jag även på möte med en syo
och prata om att läsa upp betygen och så.
Kändes ganska skönt, saknar typ att plugga...
Tro det eller ej, men så är det!
Trodde aldrig att det skulle vara nått man längtar till, så
man kan väl säga att jag är lite av en plugghäst!
haha, eller?

I morgon blir det att fara till Jörn, och bara ta det lugnt.
Får väl se om det blir att fara till Norsjö, eller nått..
Kanske blir en vända in till skellefteå..
Vem vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu