Torsdag 24/6-2010

Så var det då Torsdag och i morgon är det Midsommar!
Idag vaknade man av att mobilen ringde, och undra vem det var?
Mamma, klockan var då typ 08:45 blev lite små grinig faktiskt!
Ville ju sova, var hur trött som helst men som tur är
så var det inte så svårt att somna om igen.
Men då klockan 10 ringde tobbes j*vla väckarklocka, och inte f*n var
det han som klev upp.
Så som sagt jag var sur på morgonen, eftersom mitt annars så
dåliga morgonhumör inte är så farligt.
Men med tanke på graviditeten och alla hormoner så har detta morgonhumör
blivit sju resor värre :P haha

Men det är ju bara Tobbe som råkar ut för det, ibland iallafall.
Som typ härom dagen frågade han varför jag inte
är mysig på morgonen längre.
Och jag som bara vadå inte mysig på morgonen?
Jag är ALLTID mysig på morgonen! Eller?
Är nog kanske så att jag är på dåligt humör så försöker jag
göra allt för att han ska slippa råka ut för det.
Men det tänker han inte på, utan han undrar istället varför jag
slutat vara mysig :P

Aja, tar väl och lägger in några bilder på djuren.


Så här ser det ut när vi sitter och äter i Jörn.


Pontiac har övertagit handdukarnas plats, eller så delar hon bara med dom!


Mixi när hon är trött och vill vara ifred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu