Lördag 20/3-2010

Idag vaknade man först av att Pontiz, stod på ens näsa och kurrade
och tyckte förmodligen att jag skulle vakna
och kela med henne.
Så ja kelade med henne en stund, innan ja somnade om.
Sen fick ja sova till typ 10:10
då började Milo pipa
och ville ut.
Så det var bara att stiga upp, å gå ut med honom =)
Och sen hoppade jag på Tobias, tog ett tag
innan ja fick upp honom...

Det var väl tänkt att vi skulle fara till Nåda, men det blev inget med det.
Istället for vi till Sorsele och hälsade på Ewe <3 :D
Hade jätte trevligt, var kul att träffa henne :D
Blev även bjuden upp till fjällen, under påskhelgen.
Så det blir att jag följer dit med henne och några till!
Ska bli hur kul som helst :D
Dock utan Tobias, för han ska iväg och köra skoter med sina polare
HELT SJÄLV!
Det menas UTAN MIG, eftersom
att för en gångs skull fick han fara iväg själv!
Vilket säkert kommer vara härligt för honom
att vara utan mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu