Onsdag 24/3-2010

Idag vaknade jag 09:15, av att Milo var
less på att sova.
För ut ville han då inte :P

Händer inte så mkt idag, eller inte vad jag vet
iallafall.
När Tobbe slutar jobba så ska vi å handla,
sen blir det att laga middag och
diska undan.
Har varit lat nu sista tiden, eller i söndags
stor städade vi hela lägenheten.
Så nu har man ett kök man faktistk kan sitta
vid bordet och äta :D
Känns lite underligt med tanke på att
man är van att sitta i vardagsrummet å käka.

Är väl lika bra att skriva vad min hemlighet är,
eftersom som vissa personer verkligen är
nyfikna.
Så den 30:de ska jag och älsklingen
på det första ultraljudet..
Japp, jag är gravid!
Hoppas alla är nöjda nu, när jag
sagt det..

Men med tanke på hur folk reagerat så är det inte så
konstigt att jag valde att hålla tyst.
För ja, man blev dumförklarad av
en som ja inte ens känner.
Men det är vårat val, ingen annans.
Och vi är nöjd över det här, super glada.
Har även fått väldigt possitiva
reaktioner av mina vänner och familj.
Även av Tobias familj :D
Så det känns underbart, att ha så mycket stöd
trots att en del personer
är skit sura av någon konstig anledning.
Men som någon sa så väldigt bra
"Dom är väl bara svartis, för nu inser dom
va dom missar"

Men är i allafall i vecka 17 nu, och tiden har gått vääldigt fort!
Hoppas bara att det inte fortsätter gå
så här fort!

Så nu vet ni alla, hur läget är.
Så Ja det är sant jag är gravid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu