Tisdag 23/3-2010

Idag vaknade jag 09:30, låg kvar i sängen en stund.
Sen klev ja upp, och gick ut med Milo.

Idag blir det att typ inte göra så mkt alls, bara ta det lugnt.

Som jag skrivit tidigare, i ett annat inlägg
vid typ jul!
Vad jag skriver i denna blogg, är upp till
mig är mina tankar och mina ord.
Det är vad jag tycker och tänker!
Sen om folk börjar ta åt sig, fast det inte ens är dom det
handlar om är ju upp till dom.
Men kom för f*n inte sen
och säg att jag är feg,omogen
och att jag inte står för vad jag
tycker och tänker!

Men alla vet ju som sagt inte att man
får faktiskt inte skriva ut för och efternamn
om man inte frågat denne person tidigare..
Och jag känner faktiskt
fler personer som har samma namn
lilla du!
Och jag hoppas du tar åt dig nu,
för nu är det menat till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu