Tisdag 30/3-2010

Idag blev det en tidig morgon, steg upp 07:45.
Skulle nämligen iväg till först Vormsele
och hämta nå grejer inför
resan till fjällen.
Sen blev det att fara till Lycksele, och fara förbi
tobbes farmor och lämna Milo.
Men eftersom klockan bara var kring 10
så stannade vi där och pratade en stund.
Sen kom tobbes pappa med Buster
så Milo fick någon att busa med =)
Sen vid 10:45 jag och Tobias iväg
till lassa, för ultraljudet =)
Fick komma in vid 11, så pratade vi med
barnmorskan en stund sen så
var det bara att lägga sig.

Å någe fantastiskare än att se våran bebis för
första gången finns inte..
Det går inte beskriva med ord hur jag kände mig
just i det ögonblicket som ja
såg pyret på skärmen!

Men iallafall pyret ville verkligen inte vara
med, för han/hon stod på huvudet.
Och vägrade ändra läge, hur mkt jag än hoppade
och gick så var han/hon envis nog
att inte flytta om sig.

Men det var en livlig krabat, när det gällde att
sparka. Och han/hon öppnade och stängde handen
och den brakade det lös därinne.
Men eftersom det inte gick att mäta huvudet, så fick vi fara iväg och
äta sen komma tillbaka vid 12.
Men han/hon hade ändå inte ändrat läge
utan trivdes bra med att stå på huvudet =P
Så det lär väl bli en liten akrobat, envis som pappa sin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu