Torsdag 18/3 - 2010

Idag var man uppe tidigt, och helt utan att någon väckte mig.
Klev upp 08:15, varför vet jag inte men
pigg var jag..
Känns ändå skönt att fått en dyngsrytm.
Går och lägger oss vid 22:00 - 22:30
sen upp vid 08:00 - 08:30.

Idag hade jag möte med en jobbcoach på
arbetsförmedlingen, och det gick ganska bra faktiskt
vi kollade om jobb här i Malå.
Och det fanns ganska många sommarvikariat
så nu är det bara att söka och
hoppas att man får jobbet.
Det är ju iallafall några kronor!
Annars är det bara söka vidare ^^

Något som stör mig är falska personer, förstår bara inte varför
folk bara inte kan sluta vara så jävla
nyfikna.
Och sluta anta massa saker,
som tex : Att Tobias aldrig får göra något för mig,
vilket inte alls är sant!! Inte för fem öre..

Haha, snacka om att saker kommer fram fort.
Kan ju börja fundera på om ex:en inte har någe annat att prata om
än mig och tobias!! 
Vårat förhållande verkar vara ett väldigt hett ämne och har
varit enda sen vi blev tsm för 9 månader sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu