Torsdag 4/3- 2010

Idag har man inte gjort så himla mkt, har varit på möte idag igen..
Men kommer nog inte säga riktigt än
vad jag gör på mina möten.
Får bli en hemlis tills jag känner för att berätta det.
Fick en väldigt rolig bok idag,
som heter "Håll kärleken levande"
skrive av Alf B Svensson.
ganska kul att läsa faktiskt.
Det mesta som stod i den, stämmer faktiskt med verkligheten.
Tro det eller ej, men den boken kan jag faktiskt rekommendera!
Speciellt ett kapitel, men det är nog mer för dom som
har varit med om att deras föräldrar skiljt sig.
När jag läste det kapitlet så
visste jag varken ut eller in.
För det som stod där, stämde ganska bra.
Men sen kanske inte alla tycker det, men det får stå för dom!

I morgon blir det att fara till Jörn, och denna gången
kommer jag vara där hela nästa vecka.
Ska nämligen in till stan på Måndag
och förhoppningsvis träffa Sanne. ( Saknar dig som faaan vännen!)
Sen blire att fara till tandläkaren :P
För sista gången, eller iallafall i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu