Fredag 28/5-2010

Idag har man inte gjort så mkt, vaknade vid 09:30 av att
Milo gnällde och ville ut.
Så det var bara gå upp, trots att jag gärna legat kvar i sängen ett bra tag till!
Men som sagt, sovmorgon får man ta när man är död :P
Eller iofs är ju bra att ha en morgon rutin, inför den kommande bebisen.
Så ska väl inte klaga, men tror nog att det kommer bli tufft
på morgonen när bebisen väl är född. =)
Längtar som en tok!
Satt och tänkte på en sak, det är ju mors-dag på söndag
och nästa år så är jag mamma! 
Känns helt knas att tänka på det, men så är det!

Var även på ett möte igår, med barnmorskan och en från socialen.
Vad det handlade om, vill jag inte prata om.
Men vi fick då possitiva besked =)
Så mycket kan jag säga!

Så nu är jag alltså i vecka 27 (26+5), och det är alltså 93 dagar kvar
till beräknad förlossning. Tiden går otroligt fort,
kan inte fatta!
Tyckte nyss vi fick reda på att vi skulle bli föräldrar!
Men jag längtar som sagt OTROLIGT mycket, vill att
det ska vara Augusti nu så att
jag får träffa vårat lilla pyre och bara gosa
och titta på när han/hon sover! 

Det går inte beskriva hur mycket jag/vi längtar!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu