Lördag 29/5-2010

Idag vaknade man vid 09:45, kändes ganska skönt att få sova ut.
Eller iallafall sova lite längre än normalt!

Så då gick jag ut med Milo, sen käkade jag frukost.
Sen har jag inte gjort så mycket, diskade undan efter
middagen igår.

Sen vid 15:30 for vi till Vormsele, och åt middag
och sen for vi ut och fiskade en stund.
Fick napp, men ingen fisk som ville stanna kvar på kroken!

Så nu sitter jag och kollar på Eurovision song contest, och
personligen så tycker jag att Sverige passat
ypperligt bra.
För att vara snäll, så inget av dom bidragen som är med nu i finalen
är bra. Dom är rättare sagt värdelösa, så därför tycker
jag faktiskt att sverige passat perfekt i finalen!
Men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu