Måndag 10/5-2010

Dagen idag har rent ut sagt varit urusel, eftersom
jag normalt sover dåligt på nätterna
så är jag inte alls lika pigg som förut.
Men inatt fick jag f*n inte sova något
alls, pga katterna!
Dom skulle promt bråka/leka när jag skulle sova
så idag har mitt humör inte varit tipp topp
direkt!

Men vad kan man göra förutom att le och vara glad ändå..
Tror nog att Tobias tyckte det var skönt att få
fara iväg på jobbet, för jag var verkligen
lätt irriterad.
Men jag försökte verkligen att inte ta ut det på honom.
Det är inte alltid så lätt, tyvärr!
Och som tur är har Milo skött sig väldigt bra idag, undra om han
känner att jag inte är på bra humör..

Men som sagt, i helgen så var vi i Jörn.
Eller på lördagen var vi i Burträsk från typ 10 till
14:40 då ides vi verkligen inte vara kvar.
Då var vi typ spy less, och jag var trött och
irriterad. Det kändes att gå omkring en hel dag, och
med tanke på att jag väger lite mer än vad jag någonsin gjort tidigare
så tar mina knän väldigt mycket stryk utav att gå länge!
Sen på kvällen så for jag och Tobias och hälsade på Knatte,Celiné och Melina
som fyllde år. Så vi
passade på att gratta henne också.
Men presenten fick hon på söndagen!
Janina var också där, så vi pratade lite och så.
Hade väldigt trevligt.

Sen på söndagen, då blev det till att typ bara sitta på rumpan eller
iallafall för min del!
Var hur slut som helst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu