Måndag 24/5-2010

Idag vaknade man först av Tobbes j*vla väckarklocka!
Lagom glad var man ju, eller?
Och han vaknade inte av den själv, så ja som sagt lagom glad var man ju!

Men idag händer det inte så mycket, eller inte vad jag då vet än så länge.
Ska väl typ försöka mig på att städa lite och dammsuga.
Inte det roligaste kanske, men det måste ju göras det med.
Var även ner igår och kollade tvätt-tid, men fanns det någon kanske?
NEJ! Eller jo, första Juni var ledigt!
Alltså man blir ju galen, hur fan ska det här gå
sen när vi har en liten bebis?
Jag menar, det funkar inte att vi bara ska få kunna tvätta
1 gång i månaden då inte! 
Men jag och Tobias ska fara till Malåbostaden och klaga, å säga
åt dom att antingen fixar ni en till tvätt-stuga eller
så får dom fan fixa så att vi kan ha tvättmaskin i lägenheten!

Aja, tänkte lägga in nå bilder på barnvagnen vi köpte i lördags! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu