Onsdag 12/5-2010

Idag ringde min mobil, vid typ 08:45.
Det var mamma!
Som tur var så skulle jag ändå upp vid 09:00, så jag kunde ju inte bli arg direkt :P
Skulle nämligen vara på arbetsförmedlingen klockan 10:00.
Mötet gick ganska fort, så jag passade på att gå förbi soc och
fixa papperna om faderskapet och vårdnaden om
barnet.

Sen efter det, så gick jag hem och typ gjorde inte mycket alls.
Diskade undan från igår.
Och tvingade upp min kära sambo som var så
söt inatt när han kom hem.
Han säger att han gjorde allt för att inte väcka mig, men jag tror han
gjorde typ allt för att jag skulle vakna! Haha..
För han ville väl ha sin godnatt puss som vanligt...

Sen något jag glömde skriva igår var att, när jag skulle gå och lägga mig
vid typ 23:00 så gick jag på toa och
borstade tänderna och kissade!
Så då när jag ska stänga toa locket och spola, så vips var
det en hund i toastolen.
Milo hade alltså bestämt sig för att hoppa upp och sätta sig på toa locket,
men det fanns inget lock där så han
drattade rakt ner i toan!
Och jag trodde seriöst att jag aldrig skulle sluta garva!
Å Milo var ganska chockad själv, men han blev ju nöjd eftersom
han fick duscha!
Men efter han duschat så gick han direkt in  buren och la sig å sov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu